10301544_10201560452123785_3239998238501467797_n
10156085_10201560432923305_316214897688844666_n - copia

PRE-DANSA   3,4 I 5 anys

Es treballa el coneixement del cos, la coordinació, la lateralitat, la musicalitat i els ritmes. Aprendre a ballar jugant desenvolupant la seva imaginació i creativitat així com també la confiança en ells mateixos i la seva autoestima.
INICIACIÓ A LA DANSA I / INICIACIÓ A LA DANSA II   dels 5 als 9 anys

Seguim treballant els temes anteriors i es comencen a conèixer els termes bàsics de la dansa clàssica. La classe es divideix en treball a la barra ( Iniciació a la dansa II) i treball al centre.

CLÀSSIC I / CLÀSSIC II     dels 10 als 13 anys

Comencen el seu ple coneixement de la dansa clàssica, amb nous passos i coneixements de dansa. Les classes comencen a ser més tècniques i el treball més intens.
Els alumnes continuen la seva formació com a ballarins, expandint el seu desenvolupament tècnic i artístic.

CLÀSSIC  III, CLÀSSIC IV, CLÀSSIC AVANÇAT    a partir de 13/14 anys

És l’etapa de la quasi culminació del seu aprenentatge, augmenten les hores de dedicació a la dansa i també el seu nivell tècnic.

INICIACIÓ A LES PUNTES (11 i 12 anys)

Una vegada les nenes ja tenen una base tècnica de ballet clàssic i han adquirit força als peus, cames i turmells poden començar a treballar amb les sabatilles de puntes. Comencen treballant exercicis a la barra per adequar els peus a les noves sabatilles. Quan ja tenen la força necessària ja poden començar a treballar al centre. És molt important començar el treball de puntes en el moment de desenvolupament físic adeqüat ja que en cas contrari pot ser causa de lesions futures.

PUNTES 

Treballar exercicis de dansa clàssica amb sabatilles de puntes. També es faran coreografies amb sabatilles de puntes i repertori.
*Les puntes es treballaran dintre de l’horari de les classes de dansa clàssica  en el nivell adequat.